.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب معاون گردشگري مازندران در شوراي راهبردي گردشگري كشور
انتصاب معاون گردشگري مازندران در شوراي راهبردي گردشگري كشور

به گزارش خبرنگار شمال نيوز مستقر در ستاد تسهيلات سفر استان مازندران  منوچهر جهانيان معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري كشور طي حكمي معاون گردشگري مازندران را به عنوان عضوء شوراي راهبردي طرح تطبيق استانداردهاي كيفيت خدمات اين سازمان منصوب كرد.

در حكم نقي كلانتري معاون گردشگري مازندران آمده است با عنايت به سياست سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري در خصوص اجراي طرح تطبيق استانداردهاي كيفيت خدمات تاسيسات و موسسات گردشگري و نظر به سياستهاي اصل 44 قانون اساسي مبني بر واگذاري و برون سپاري اين گونه فعاليتها به بخش خصوصي،بدينوسيله با توجه به تعهد ،تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان عضوء شوراي راهبردي طرح مذكور تعيين و منصوب مي شويد.

اميد است با حضور فعال و موثر خود در جلسات و بررسي و تصويب جزئيات اجراي طرح با رويكرد اعتماد سازي بخش خصوصي و همچنين فراهم نمودن شرايط ورود برندهاي بين المللي به منظور ارتقاء كيفيت خدمات تاسيسات گردشگري در انجام اين مهم بيش از بيش موفق و مويد باشيد.

نقي كلانتري  معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري مازندران و عضوء دبير خانه ستاد تسهيلات سفر استان  مي باشد./100


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.